Thursday, February 28, 2019

is VIXX's Ken

This is how he's actually like every day

개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈

He looks like an innocent puppy
But once he gets on stage..

개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈

He changes drastically..

개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
개인적으로 갭차이 쩐다고 생각하는 아이돌 | 인스티즈
Stan VIXX, the group whose all members are handsome and over 180cm tall..

(go to original post for more gifs/pics)

-Huk.. This Oppa is so handsome that I saved all of the pictures on this post..

-VIXX is the best.. Lee Jaehwan is the best..

-He looks so charming with those scratched eyebrows..

-Huk.. He's so freaking handsome..ㅠㅠ

-He's actually a very adorable and lovely baby in real life..ㅠㅠ

-Our Jaehwan is indeed very cool..

-Jaehwan..ㅠㅠ He's so cute that I'm bawling my eyes out right now..ㅠㅠ

-He's really handsome.. It's a shame that cameras can't capture his handsomeness perfectly..

-His nose is really beautiful..

-Whoa.. I couldn't agree more..

-That's how he got the nickname 'Gap Shin Gap Wang' (NB. Gap + 신/Shin : God and 왕/Wang: King).. 

-Jaehwan is seriously so adorableㅠㅠ And VIXX's Ken is seriously so sexy..

-He never fails to amaze me with his nose..ㅋㅋㅋㅋ

-His facial features are seriously no joke..

-Hul.. I'm totally in love..

-If I didn't read the caption, I probably would've thought they were a different person..ㅠㅠㅠ

The idol who has the biggest gap between on stage and off stage

Fromis 9's Baek Jiheon
DOB: April 17, 2003

미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈

IZONE's Ahn Yujin
DOB: September 1, 2003
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈

Buster's Jisoo
DOB: November 22, 2003
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈

ITZY's Yuna
DOB: December 9, 2003
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈
미래가 기대되는 03라인 여자아이돌 | 인스티즈


-Our Yujin already looks perfect now.. I love her so much..

-I wonder what happened back then in 2003ㅜㅜ

-Kim Sungkyung, let's debut and get mentioned in this type of post..ㅜㅜ I love you, my bank account is all yours..

-I clicked on this post just to see my Yuna.. Yuna is the best..

-Hul.. Yuna was born in 2003..?ㅠㅠ

-It's seriously hard to believe that these idols are the same age with me..

-It feels weird to see the word ' 03 liner ', you know..

-I hope Yujin's company would let her to star in a Web Drama or something like that..

-I'm looking forward to all of these idols.. We all know how celebrities tend to get prettier as the time passes by..

-It took me a while to figure out how old are '03liners right now..

-I hope our Sungkyung can get mentioned in this type of post soon..ㅠㅠ

-I can't believe '03liners are debuting as idols now.. Time sure flies really fast..

-I've always thought Yuna was older than me.. Turns out she's the same age with my younger sibling.. But well, everyone who's prettier than me are Unnie so..ㅠㅠ Unnie..ㅠㅠ

-'03 liners are the future of Kpop Industry..

-Oh.. Are they going to be the 2nd '99 liner..? They're so pretty..

The '03 liner female idols who everyone is looking forward to


피부 까만 남자는 솔까 핑크 안 어울림 | 인스티즈

피부 까만 남자는 솔까 핑크 안 어울림 | 인스티즈

피부 까만 남자는 솔까 핑크 안 어울림 | 인스티즈


I need to have some words with people who think men with tanned skin don't look good in pink.
Look at how these men suit pink color really well


-Huk N really does suit pink color really well..

-I love Jongin so much..ㅠㅠ There's nothing that our Jongin can't look good with..

-Mino-ya..ㅠㅠ Pink-Mino is seriously so cute..

-Kim Namjoon is truly the best..ㅠㅠㅠ

-Cha Hakyeon..ㅠㅠ I almost thought he's the human version of pink color..ㅠㅠㅠ

-Whoa, Kai and N are driving me insane..

-Everyone needs to know that Kim Jongin looks the prettiest in pink.. So sexy..

-Well, people with tanned skin tend to look good in pink more..

-Pink Monster..ㅠㅠ Pink Namjoon saves this whole country..

-I was so ready to fight when I read the title..

-Kim Jongin suits pink color really well..

-When did Kai dye his hair pink..?

-Can someone post that picture of Jongin with pink suit here..?ㅠㅠㅠ

-Whoa.. Kai looks amazing in pink..

-Kim Namjoon, build your own countryㅠㅠ There's nothing that he can't look good with..

-Cha Hakyeon is the best!! Cha Hakyeon!! Cha Hakyeon!!

'Men with tanned skin don't look good in pink'


That's so meanㅋㅋ


+
Later, it is confirmed that SM did not force Ten to learn Chinese in two months.
They just thought that two months were probably enough for Ten to learn the language.

instiz

-SM should've minded their own business and learn English instead..ㅋㅋㅋ I'm sure Ten would do well without them forcing him to but SM.. They can't even spell their artists' name correctly..~

-It's a relief that it was just false news.. How could someone learn Chinese in two months..?ㅜㅜ

-I'm not even surprised, Ten is a genius when it comes to foreign language..

-They can't even treat Ten right and they still had the audacity to tell him that..??

-SM, come here. I need to have some words with you..

-I seriously want to burn SM down..

-I mean some Chinese people from different district sometimes have difficulties in talking because of their accent.. And here SM is, telling a Thai to learn Chinese language in South Korea just in 2 months..?

-SM is seriously so frustrating..ㅋㅋㅋㅋ

-I seriously hate SM..

-Two months..?ㅋㅋㅋㅋ Are you kidding me..??

-Are they some gangsters or what..??

-Has SM lost their sanity..?

-Just tell SM to learn foreign language in 2 months.. What are they doing to Ten..

-They can't even speak English..? What in the world is 'Brithday'..?

-That's so mean.. I mean, SM can't even speak English..

SM told Ten to learn Chinese in two months..ㅋㅋㅋㅋㅋ

레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈
레벨 예리 진심 인간 키라키라네 ㄷㄷ | 인스티즈


-She looks really pretty with short hair..

-She literally looks beautiful with any kind of hair color..ㅜㅜ

-I personally think she looks the best with short hair.. 

-How could someone be this beautiful..?ㅜㅜ She's not a human, right..???ㅜㅜㅜ

-Look at how round and sparkly her eyes are, so cute..ㅠㅠ

-Yerim's eyes are seriously so beautiful..

-Her eyes are sparkly.. They sparkle, twinkle twinkle.. How is it possible for someone to look this gorgeous..

-Blonde Yerim is my favorite..ㅠㅠ She looks like a princess with that hair ㅠㅠ

-She suits blonde hair really the best.. She's so freaking gorgeous..

-I can't decide whether if she looks better with long hair or short hair..ㅠㅠ

-Kara Kara..? Kiri Kira..? What is that..??

-My princess..ㅠㅠㅠ This Unnie loves you with her whole heart..

-Seriously, though.. Thank you so much for debuting, Yerim-ahㅠㅠ

-Yeri reminds me of a vanilla ice cream.. So pretty..

-I'm so happy that I clicked on this post..

-Yeri looks really pretty with short hair.. I cut my hair because of her..

Red Velvet's Yerim is truly the human version of Kira Kira



-Whoa.. Musical show.. It suits him really well..!

-Hul.. Seokmin-ahㅠㅠㅠ

-He's a really great singer, he looks so cool..

-Congratulations, Kyeom-ah!<3

-What?????????????????? Wait a sec, I'm crying..

-Seokmin-ah, I'll make sure to come and watch your musical show..ㅠㅠ I'm rooting for youㅠㅠ

-Whoa.. I'm looking forward to it!

-Whoa, Dokyeom is finally going to star in a musical show..ㅠㅠㅠ

-Whoa.. I somehow have a feeling that he would be a really great musical singer..

-Seokmin-ah, congratulations.. I'm so happy that you finally got a really nice chance to shineㅠㅠ

-Whoa.. Unbelievable, Dokyeom is going to star in a musical show!!

-I've always thought about how great he would be as a musical singer!! I knew he was going to be one someday, congratulations!!

-Hul.. This is amazing. I am absolutely going to watch him!

-I'm looking forward to his performance, good luck Kyeom-ah!

-Finally..!!!ㅠㅠㅠ

Seventeen's Dokyeom to debut as musical actor.. Lands as the lead role of Xcalibur